May 15, 2011

UNTUK YANG DIRINDU

bila saya rindukan dia
saya akan kirimkan doa saya
sebab saya percaya
tiada siapa yang boleh menjaga dirinya
lebih baik dari Yang Maha Esa =)



rindu IBU, rindu AYAH, rindu  ABANG, rindu KAKAK, rindu KAKAK :) , rindu KAWAN SEPERMAINAN, rindu SAHABAT SEPERJUANGAN..alamak..banyaknya yang saya rindu..takpe, takpe..Allah kan ada..semoga Tuhan sentiasa memelihara insan-insan yang saya rindui..biarlah jauh dimata, asalkan sentiasa dekat dihati.....eytt , kamu, rindu kamu juga ^^) ..

1 comment:

  1. assalamualaikum....
    bagus blog ammar ni...
    ada ciri2 islamik...
    teruskan perjuangan mencari redha Allah...
    Berubah kearah kebaiakan itu satu kemestian...
    semoga ammar menjadi sebaik-baik khalifah...
    blog saya : www.hidupbiarbest.blogspot.com

    ReplyDelete